Expedition: Robinson

Ikväll börjar ett av mina absoluta favoritprogram igen; Expedition: Robinson. Fast nu när det går på TV4 heter det bara Robinson 2009. När det sändes på SVT var det ett riktigt bra program. När trean tog över blev det sämre, det handlade mest om att visa upp unga snygga personer som låg och solade. Men fyran verkar ha en bra blandning av både unga och gamla och jag har hört att det ska lika amerikanska Survivor lite, dvs mer överlevnad och tävlingar. Dessutom dyker plankan upp redan i första avsnittet, det kan ju bara bli bra.

I dag har jag och va varit på en lång promenad runt djurgården och sedan på thaimassage som vi fått av va's pappa. Det var riktigt skönt och stället var mysigt. Man kunde lätt inbilla sig att man låg i en hydda vid stranden i Thailand. Jag har i och för sig aldrig varit i thailand men jag kan tänka mig att det är så det känns.

Nu ska vi laga beuf bourgingon till middag.

Inga kommentarer: