Glad Midsommar!

Helgen har varit riktigt trevlig, i torsdags åkte vi ner till Gullringen för att hämta lite saker till nya lägenheten. VAs pappa bjöd på sparrismiddag och vi tog årets första dopp i sjön. Jag skäms lite över att ta det första badet i mitten av juni, men vad ska man göra när det bara regnar och är åtta grader i luften. Det var fortfarande kallt i vattnet men som tur är har KA en bastu som vi kunde värma oss i efteråt.

Midsommarafton firades med bröllop i Vadstena. Vi hade tur med vädret, så vigseln kunde vara utomhus som planerat. Efter det var det dags för midsommarbuffé där vår hemgravade chillilax gjorde succé.

Eftersom VAs mamma och hennes nya man är golftokiga så var det golftävling på midsommardagen och jag gjorde debut på riktig bana. Det gick lite upp och ner men solen sken och jag bet ihop och gick alla 18 hålen. Förutom ett hål där jag slog ut bollen i skogen två gånger, det finns gränser för vad mitt tålamod klarar av!

Idag åkte vi via Enköping och firade min farfar som har fyllt år med blommor och rabarberpaj, mums.

Inga kommentarer: