the battle of the bloggers

Just nu pågår ett bloggkrig om bantning. Det började med att Blondinbella skrev ett inlägg där hon dissade Carolina Gynning och Katrin Zytomierska för att deras smalhets. Carolina och Katrin svarade i god bitchsed genom att kalla Blondinbella för fejk förebild och skitgris. Jag måste säga att Gynning är den mer konstruktiva av de två medan Zytomierska inte riktigt verkar ha alla indianer i kanoten. Med tanke på att Blondinbella inte för allt för länge sedan hyllade LCHF-dieten i sin blogg så kanske Gynning har rätt. Fast Blondinbella är ju faktiskt bara 18 år så det är kanske inte så konstigt att hon trampar i klaveret ibland. Även om hon är lite präktig och har en viss dubbelmoral så tycker jag ändå att hon är en rätt bra förebild för unga tjejer, hon är driven, tycker skolan är rolig och tar ingen skit. Hon kunde ta av sig pälsen dock.

Idag gav sig även Natacha Peyre in i "bråket". Jag tycker hon är den vettigaste av dem alla. Jag brukar läsa hennes blogg och tycker att hon verkar vara en genuint trevlig och rar tjej. Inte riktigt vad jag trodde när jag såg henne i Paradise Hotel. Men jag antar att hon begått misstag och lärt sig av dem. Go Natacha! (Fast hon borde också ta av sig pälsen.. Jag antar att man inte kan få allt hos en bloggare :)

Inga kommentarer: